Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77

Не всі закарпатські ековиробники прагнуть розвиватись. Чому багатьом хочеться просто продавати?

Про громадську спілку «Карпатський смак» говоримо з одним із найактивніших промоутерів її ідеї – Олександром Ковалем.

Експерт у сфері туризму та регіонального маркетингу ось уже кілька років консультує дрібних виробників у карпатському регіоні – на Закарпатті, Львівщині, Івано-Франківщині та Чернівеччині, навчаючи, – як доробляти і презентувати якісний продукт для потенційних споживачів і туристів у Карпатах, переконуючи, зрештою, зробити це справою для себе та своєї сім’ї й не виїжджати за кордон.

Кореспондентові Укрінформу Олександр Коваль розповів про найцікавіші смаки Карпат, а ще дав ексклюзивний лайфхак – як стати ековиробником, пише Укрінформ.
Загалом дрібних ековиробників у Карпатському регіоні є дуже багато  – це те, що називається нині модним словом «крафт», проте не усі вони бажають об’єднуватися і розвиватися. Зараз є попит на крафтових виробників, розвивається еко-фуд, гастрономічний туризм, наразі найкращі та найрізноманітніші тури – на Закарпатті, є маса дегустаційних залів, є потенційний споживач, а отже, можливість для виробника не лише зустрітися з ним чи продати продукт, але й донести до нього інформацію про цінності, культуру, філософію, традиції господарства. Але багато виробників не хочуть розвиватися, часто не дотримуються стандартів – і виробляють продукт під масового туриста, який і так купить. Саме тому і не вступають до спілки.
Основна причина: тут існують певні правила, каже Коваль.
– Є внутрішня інспекція, яка перманентно, на різних етапах виробництва навідується на господарства до виробників і перевіряє сировину, продукти, виробництво на предмет відповідності екостандартам та походження з регіону. Це одна з умов, яку погодили між собою засновники та члени спілки, і підтримали донори зі Швейцарії: 90% сировини повинно походити із Карпатського регіону. Надзвичайно важливі умови виробництва продукту, які теж мають бути екологічними: якщо ви вирощуєте овочі чи зернові, ви не повинні забруднювати воду та виснажувати ґрунт, – каже Олександр. – Зі свого боку, швейцарські колеги постійно організовують внутрішні тренінги та навчання, вдосконалення для виробників. Також допомагають брати участь у фестивалях і ярмарках: іноді не кожен виробник має вільні кошти для того, аби орендувати місце на фестивалі та доставити на нього свій продукт. А вже з весни 2018 року у Львові буде можливість дегустувати продукти членів спілки в одному місці.
Разом з експертами зі Швейцарії, спілка від виробників вимагає, зрештою, одного: ці продукти мають бути еталоном смаку. Це має бути майже забутий масовим українцем смак натуральної їжі.

Повний текст читайте тут.
zakarpatpost.net




Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.