Головна > Україна > McDonald's прислав працівникам Ради їжу з кодом доставки «XYU»: компанія вибачилась

McDonald's прислав працівникам Ради їжу з кодом доставки «XYU»: компанія вибачилась


10-01-2019, 11:03. Розмістив: redaktor
McDonald's прислав пакунки з їжею працівникам Верховної Ради з написом «XYU». Отримувачі замовлення сприйняли напис як приховане послання — у компанії вибачилися та зазначили, що це лише код замовлення й працівники McDonald's не знають, на яку адресу його доставили.
Після отримання п'яти пакунків з їжею та написом «XYU» працівниця Ради Меланія Подоляк на своїй сторінці у Facebook припустила, що це могло бути «криптичне послання» до конкретних працівників Ради. Та додала, що «у Верховній Раді України працюють не лише нардепи, але й прості юні стафери».
«Дорогі Glovo (компанія доставки — ред.) або McDonald's — якщо це криптичне послання було спрямоване на якихось конкретних працівників ВРУ, то ви кажіть, хоч в бургери не наплювали?», — написала дівчина.

McDonald's прислав працівникам Ради їжу з кодом доставки «XYU»   
Меланія Подоляк
У коментарі Громадському голова pr-відділу McDonald’s Анастасія Зражевська зазначила, що на пакунках були останні три літери автоматичного коду замовлення.
«На чеку замовлення з McDonald's через Glovo завжди зазначаються три останні букви коду замовлення. Код замовлення — це комбінація випадкових цифр та латинських букв, яка створюється автоматично. Так сталося, що у даного замовлення код містив саме ці латинські літери», — вказали в компанії.
Компанія вибачилася перед отримувачами та пообіцяла працівникам, що їхнє наступне замовлення буде безкоштовним:
«Наступна доставка для Меланії та її колег, які робили замовлення сьогодні, буде від МакДональдз (за кошти компанії — ред.), щоб у Меланіі та її колег послуга доставки від McDonald's асоціювалася зі смачними стравами, а не з цим прикрим випадком».
Подоляк на своїй сторінці підтвердила вибачення компанії та назвала ситуацію «безцінним кейсом з кризових комунікацій».
«Усі взаємно поперепрошувалися, нам пообіцяли компенсувати. Як сказала мені працівниця: «У нас одна половина відділу посивіла від стресу, а та, яка не посивіла, просто ще не чула про цей випадок», — зазначила Подоляк у своєму дописі після вибачення компанії.


Повернутися назад