Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77

YouTube вводить жорсткі обмеження

Популярні розіграші приносять глядачам масу позитивних емоцій, однак, часом, вони бувають дійсно небезпечними. Наприклад, в 2018 році почався флешмоб під назвою Tide Pod Challenge, через якого молоді люди почали буквально з’їдати капсули для прання, які апетитними здаються лише на вигляд. Поточний рік також почався з історії, яка викликала суспільний резонанс. Молода американка вирішила взяти участь в Bird Box Challenge, тому почала вести машину з темною пов’язкою на очах. В результаті її автомобіль виїхав на зустрічну смугу, зіткнувся з іншою машиною, а потім потрапив в стовп. У зв’язку з цим адміністрація YouTube вводить жорсткі обмеження, тому надалі подібний контент поширювати заборонено.

На офіційному сайті компанії Google, що володіє місцем для розміщення відеофайлів, йдеться, що тепер користувачі більше не зможуть викладати ролики з Челлендж і розіграшами, які можуть привести до серйозних наслідків. Під правило потрапляє і популярний Kiki Challenge, в ході якого користувачі виходять з автомобіля на ходу, а потім починають танцювати під композицію Дрейка In My Feelings. Заборонені навіть постановочні відео подібного роду, так як вони можуть спонукати людей робити необдумані вчинки.
Додатково під заборону потрапили і Пранк, які адміністрація YouTube вважає неприпустимими для дитячої аудиторії. Ні, під бан потраплять не всі розіграші, а тільки ті, які можуть привести в шок. Постановочні пограбування, стрілянина, використання заборонених матеріалів – все це тепер під забороною. Винятком є документальні, наукові та новинні канали, яким до цих пір можна публікувати подібні ролики.





Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.