Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77

Для правників підготують рекомендації, як не «вигоряти» на роботі

У приміщенні Дніпровського правового клубу відбувся тренінг «Ефективні професійні комунікації. Профілактика конфліктів та стресостійкість». Про це йдеться на сайті Координаційного центру з надання БПД
Дводенний тренінг був підготовлений для співробітників системи безоплатної правової допомоги, яких поінформували про типові проблемні ситуації під час роботи з ними, а також типологію відвідувачів.
Навчання було спрямоване на формування таких навичок:
аналізувати власний емоційний стан, усвідомлювати приховані емоції, усувати емоційну напруженість;
діагностувати наявність або відсутність у себе ознак емоційного вигорання;
визначати чинники, що можуть сприяти виникненню та профілактиці емоційного вигорання;
отримувати інструменти для роботи з власним емоційним станом та реакціями на подразники;
підвищення самооцінки, самоконтролю.
Працівники регіонального та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги Дніпропетровської області відпрацювали базові правила комунікації з відвідувачами, які є на сьогодні найактуальнішими при прийомі громадян у центрах .
Після проведення практичних тренінгів буде розроблено методичні рекомендації для співробітників центрів.




Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.