Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77

Цукерберг розповів, які зміни чекають на Facebook у 2018 році

Роджер Макнейми, один з перших інвесторів Facebook, розмірковує в колонці для The Washington Post про помилки політики соцмережі, пише Новое время.
Голова Facebook Марк Цукерберг заявив, що 2018 рік присвятить вирішенню проблеми, яка призвела до того, що погані хлопці на кшталт росіян використовували соцмережу в своїх інтересах.

Я помітив витівки цих поганих хлопців ще у 2016-му, напередодні президентських виборів, і повідомив про це Цукербергу, а також операційному директору Facebook Шеріл Сендберг. До кінця 2017 року вони не хотіли визнавати той факт, що існуючі алгоритми та рекламна політика Facebook є небезпечними. Компанія і сьогодні стверджує, що не несе відповідальності за завдані збитки.

[…] Зміна алгоритмів може стати позитивним кроком, але це точно не вирішення проблеми. Якби керівництво Facebook зважилося на такі зміни ще у 2016-му, це могло б навіть поглибити втручання росіян.
Зміна алгоритмів може бути позитивним кроком, але це точно не вирішення проблеми
Я рекомендував Цукербергу взяти на приклад компанію Johnson & Johnson. У 1982-му в США невідомий серійний вбивця здійснив серію отруєнь за допомогою отруєного тайленолу – найуспішнішого продукту компанії. Технічно Johnson & Johnson не несли відповідальність за так звані «тайленолові вбивства». Але в компанії розуміли – вони зобов’язані повернути довіру своїх клієнтів. Так, з продажу було вилучено всі упаковки тайленолу. Компанія змінила дизайн і саму ємність таким чином, щоб зробити її непроникною і захищеною від несанкціонованого доступу. Так, це обійшлося в кругленьку суму, але було варте того, щоб відновити відносини з покупцями.

Дотримуючись цієї моделі, Цукербергу спочатку варто визнати, що в соцмережі є проблеми. Цукерберг зробив це в своєму блозі. Наступний крок – визнати, що алгоритми і рекламна політика Facebook допускають атаки «поганих хлопців». Надаючи користувачам тільки «те, чого вони хочуть», Facebook підсилює вже наявні переконання, і ускладнює сприйняття неприємних фактів. І так, замість того, щоб об’єднувати людей, Facebook витісняє їх.
Ті ж інструменти, які роблять Facebook привабливим для користувачів та ефективним для рекламодавців, роблять його небезпечним, потрапляючи не в ті руки. Адже внаслідок автоматизації соцмережа не може нейтралізувати шкоду, яку вона несе.
[…] Facebook також повинен вибачитися перед своїми користувачами. Через недбалість керівництва соцмережі, 126 мільйонів американців мимоволі піддалися російським маніпуляціям. Тепер Facebook зобов’язаний написати кожному користувачеві приватне повідомлення та пояснити, як ці маніпуляції вплинули на країну. До цього повідомлення вони повинні додати копії кожного небезпечного посту, групи та рекламного оголошення, на які «повелися» ці користувачі. Зрештою, сама компанія Facebook – єдиний, хто може прорватися крізь фільтри повідомлень.
[…] І наостанок, Цукерберг зобов’язаний виступити на відкритому засіданні Конгресу. Країні потрібно розібратися в стратегії компанії і зрозуміти, чому там уникають відповідальності.
Соцмережа від самого початку створена так, щоб її могли використовувати «погані актори». І якщо компанія не зробить швидких кроків, ми повинні готуватися до найгіршого. Включно з черговим втручанням у майбутні вибори.
Суспільство продовжує спостерігати за процесом. Цукерберг і Сендберг вийдуть з цієї історії або переможцями, або лиходіями. Вибір за ними.
Переклад НВ




Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.